Her Renkten Bir Kitap

 


 Başka bir okuma etkinliği çıkmazsa şimdilik son katılımımın bu olduğunu söyleyebilirim.😀 Bu güzel etkinliği başlatan arkadaşımız ise Beş Senede Devri Alem. Kendisi blog dünyasında yeni sayılır ama yazıları bir harika. Kendisiyle tanıştığım için çok mutluyum. Umarım güzel yazılarıyla bizlerle buluşmaya devam eder.💓

 Adından da anlaşılacağı üzere listede belirtilmiş olan renklere bakarak kitap seçiyoruz. Etkinlik hakkında daha çok bilgiye sahip olmak için bu sayfaya geçebilirsiniz. Söylemeden edemeyeceğim, yaklaşık 1 saatimi "gri" kitap bulmaya adadım, bu renkte kitap bulmanın zor olacağını kimse söylememişti.😅 Neyse, sizlerle okumayı düşündüğüm kitapları paylaşıyorum şimdi:


Beyaz: Wicked Delights of A Bridal Red/Tracy Anne Warren

Gri: Petals on the River/Kathleen E Woodiwiss

Kahverengi: Never Trust A Pirate/Anne Stuart

Kırmızı: Courting Trouble/Kerrigan Byrne

Mavi/Lacivert: The Madness of Miss Grey/Julia Bennet

Mor: A Rakes Guide to Pleasure/Victoria Dahl

Pembe: A Promise of Scandal/Tanya Wilde

Sarı: Captivated by the Captain/Amanda Mariel

Siyah: Until Midnight/Maya Banks

Turuncu: Her Officer and Gentleman/Karen Hawkins

Yeşil: A Lady Awakened/Cecilia Grant

Yorumlar

  1. Ne güzel, bu sene etkinliklere katılıyorsun. Ben katılamıyorum, bazı sebeplerden dolayı. Tatlı, keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊 Katılmak iyi de başarıyla tamamlamak çok daha iyi olur😁

      Sil
  2. Ne çok okuma şenliği var, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna giden bir şenlil varsa katılmanı isterim. Yoksa bitmeyecek kitaplar, şenlikler o açıdan iyi oluyor 😀

      Sil
  3. Hahah gri renk üzdü :))
    Benim için gri kolaydı da hatta diğer renkler bile kolaydı da mor kitap yok gibi bir şeydi. Kıyısında moru bulduğum kitabı tuttum kolundan koydum listeye.
    Gri gibi şeker bir renk nasıl bu kadar zor bulunur hâlâ inanamıyorum :D
    Demek ki gri kapak historical türü için epey nadirmiş bunu öğrenmiş olduk :) Tahmin edeyim mor, koyu kırmızı, koyu pembe, lacivert bunlar da historicalde yaygındır değil mi?
    Etkinliğe katıldığın için ayrı, yazdığın ilk paragraf için ayrı teşekkür ediyorum 😊 Gülümsemeden okumak mümkün değildi zira...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir etkinliğe sebep olduğun ve pozitif enerjin için ben teşekkür ederim❤

      Gerçekten de historicalin renkleri dediğin gibi oluyor. Ya da çayırda, bir salonda görülen çiftten oluşuyor kapaklar. En kolayı da benim için mordu. Siyah ve kahverengi de zor gibiydi ama eşleştirebileceğim kitaplar kolayca karşıma çıktı, şanslıydım😁

      Sil
  4. hımms ben de renk araştırması yapıyom valla hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin. Benden daha kolay bir şekilde bulursun umarım😊

      Sil
  5. Ne güzel bir etkinlik. Nasıl benim aklıma gelmedi diye düşünüyorum şu an :-) Tabii ki katılacağım. Haber verdiğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olur😍 Ne kadar katılımcı o kadar eğlence🎉

      Az önce 2 renkteki kitaplarımı değiştirdim biliyor musun?😀 Kısa sürede listeyi düzenleyeceğim.

      Sil

Yorum Gönder