Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği

 


 Bu sene maşallahım var. Nerede mim veya okuma şenliği varsa elimden geldiğince geri dönüş yapıyorum. Bu sefer blog dünyasının tatlı insanı, ablam olarak gördüğüm Şule Uzundere Blog "Seri Kitapları Seri Okuyoruz" etkinliğini 3 sene sonra canlandırdı. Etkinliğe katılmak isteyenler kendisine bildirebilir ve şartları buradan inceleyebilirsiniz.

 Tahmin edeceğiniz üzerine historical serilerinden oluşan kitaplarla şenliğe katılacağım. Sözde 5 seri ile katılacaktım fakat sonradan keşfettiğim 2 şenlik daha olunca 3 şenliği bir yerde toplamak istedim. Sonuç olarak 20 yazar/21 seri çıktı.😅 Hepsini 1 senede bitirebilir miyim? Büyük ihtimalle hayır ama en azından bazı serileri tamamlamasam da 2021'de seçtiğim her seriden 1 kitap okumayı hedefliyorum. Liste uzun olacağı için Goodreads linklerine tıklayarak seçtiğim serilere bakabilirsiniz.

 Seri Kitaplar Listem

  1. Anne Stuart/Scandal at the House of Russell
  2. Catherine Mayfair/Delicate Hearts
  3. Cecilia Grant/Blackshear Family
  4. Elizabeth Boyle/Marlowe
  5. Jacquie D'Alessandro/Mayhem in Mayfair
  6. Jennifer McQuistion/Seduction Diaries
  7. Julia Bennet/Harcastle Inheritance
  8. Karen Hawkins/Just Ask Reeves
  9. Karen Hawkins/Talisman Ring
  10. Kat Martin/Heart Trilogy
  11. Kathryn Smith/Victorian
  12. Kerrigan Byrne/Goode Girls
  13. Kinley MacGreagor/Sea Wolves
  14. Laura Lee Guhke/Dear Lady Truelove
  15. Lecia Cornwall/The Archer Family
  16. Rachael Miles/Muses Salon
  17. Susanna Ives/Wicked Little Secrets
  18. Tanya Wilde/Middleton
  19. Tracy Anne Warren/The Byrons of Braebourne
  20. Valerie Bowman/The Footmen's Club
  21. Victoria Dahl/Somehart

Yorumlar

  1. Ben de katılıyorum. Benim de hepsi romantik. Çok biriktiler. Belki bu işe yarar da bir iki kitap okurum :) Minik listemi kısa zamanda paylaşayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel geçen bir etkinlik olur hepimiz için. Bekliyorum listeni ❤

      Sil
  2. Bu tarz seri kitapları okuyabileceğimi hiç sanmıyorum. Aynı olaylar üzerine olduğunu varsayıp uzun bir süre o olaylar üzerine düşünmektense başka olaylara dalmayı yeğlerim tabi bilmez insan, konuşur. Ben de onlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok da haksız sayılmazsınız. Historical türü daha çok kafa dağıtmalık hikayelerden oluşuyor. Rahatlama açısından iyi geliyor bana :) Bu türdeki seriler farklı çiftleri ele aldığı için hikaye farklı oluyor genelde.

      Mim olayını şöyle açıklayayım. Bir kişi kendince bir konu hakkında sorular hazırlıyor ve cevaplıyor. Kendini tanıtma, kitaplar, günlük yaşam vb. aklınıza ne geliyorsa onun hakkında yazıyı hazırladıktan sonra birkaç kişi seçip o soruları cevaplaması için katılım sağlamasını istiyorsunuz :)

      Sil
  3. hımmmm iki kitap etkinliğindeyim, ikisinde de her ay kitap film filan var, üçüncüsü de çıktı, kapak renklerine göre, onu da düşünüyodum, bu seninki dördüncü, güzel de etkinlikmiş bakalım, duyurayım bi de bu etkinliği ben de bir ara, belki bir seri okuyup bir kereliğine katılırım, cinder adlı seriyi okuycaktım belki o olur ama bak senin bu listenin bana faydası olur, senden seçerim okurum, hoyt u sevmiştim ya, okuycam yine tarihi romanslar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapak renklerine göre olanına da katılacağım. Kitaplar hazır bile, sadece burada paylaşmak kaldı.😊 1 tane bile olsa katılım katılımdır, Şule Abla mutlu olacaktır😊 Hoyt candır, canandır. Hazır bizde Maiden Lane'in yeni kitabı da çıktı. Ben de yurtdışında çıkacak yeni kitabını dört gözle bekliyorum ama aralık ayına daha var ne yazık ki :/

      Sil
  4. Historical türüne o kadar yabancıyım ki yazarlardan bir tanesinin bile ismini bilmiyorum. Hatta türün adını bile sizden öğrendim :) Şimdiden uzun bir liste olmuş bile... Ben de katılıyorum inşallah bu etkinliğe. Liste oluşturmaya çalışıyorum. Ama benim listenin boyunu bu liste oturarak bile geçer :D Şimdiden iyi okumalar :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek şaşırmadım, yayın evleri neredeyse 10 senedir bu türü unutmaya yeminli çünkü :D Yılda anca bir elin parmağını geçecek şekilde kitap çıkıyor :D Benim seçtiklerimin çoğu yazarın ülkemizde çevrilmiş 1 kitabı bile yok.

      Dürüst olayım, bu listeyi sadece bu kitapları okursam, araya başka kitap eklemezsem tamamlarım, en azından hepsinden 1 kitap okuma hedefim var diyelim :D

      İyi dileklerin için teşekkürler, sizin de listenizi dört gözle bekliyorum. Hatta şu anda senin listenin yazısını yazıyorum :)

      Sil
  5. Bir seriye bağlı kalıp kitap okumak zor geliyor, anlık psikoloji veya merakım ne yönde olursa ona göre okumayı tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri bile olsa kitapların birbirleriyle bağlantısı fazla yoksa ve 3-4 kitaptan oluşuyorsa benim açımdan okuması kolay oluyor. Dediğiniz gibi uzun sürenler ve iç içe olan serileri takip etmek bir süre sonra zorlaşıyor. İnsan okumayı çok istediğini okuyunca gerçekten kitaptan aldığı mutluluk daha fazla oluyor.😊

      Sil
  6. Ben katılamadım, güzel yazılarınızı okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevap yazdığımı sanıyordum, yazmamışım😅 Tamamdır, bir ara o yazılar gelecek 😁

      Sil
  7. Güzel bir etkinlikmiş ama bende Historical türüne yabancı olanlardanım. Bu yüzden tercih edeceğim kitaplar veya yazarlar diyemem. Fakat etkinlik gerçekten güzel bir fikir olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.😊 Beş Senede Devrialem arkadaşıma dediğim gibi yayın evleri türü unuttuğu için çoğu kişi böyle bir tür olduğunu bilmiyor :/

      Sil
  8. Seni böyle blogda aktif görmek beni çok mutlu ediyor. Lütfen her zaman böyle yazmaya devam et.

    Etkinliğe katıldığın ve güzel sözlerin için teşekkürler. Listen imkansız değil. Bir senede 21 kitap okuyabilirsin. Tabii başka türlerde de okuyacaksan zor olabilir.

    Yazarların hiçbirini tanımadığım için yorum yapamıyorum. Senin yorumlarını bekleyeceğim. Sen kitaplarda benden 3-5 sene öndesin. Önce sen okuyorsun yıllar sonra da ben :-) Sayende keşfedeceğim yazar ve kitaplar için şimdiden heyecanlandım.

    Keyifli ve bol okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Asıl bu etkinliği başlattığın için ben sana teşekkür ederim.❤ Güzel sonuçlar çıkaracağımı umuyorum😊

      Bir yazım var ama onu yayınladıktan sonrası ne zaman gelir bilmiyorum. Aklımda yazacak bir şey yok. Belki boşlamamak için 2-3 kitap yorumu girebilirim.😊

      Bununla beraber 4 etkinlipe katılmış oldum (Nilgün'nün şenliklerini tek çatı altında topladım) 4 etkinliği yetiştirmeye çalışırken biraz zorlanacağım gibi görünüyor. Seçtiklerimi n bir kısmını diğer şenliklere dağıttım, şimdi bahar şenliğini bekliyorum sıralama için. Dediğin gibi her seriden 1 kitap 21 taneye denk geldiği için o kısmı tamamlarım gibime geliyor😊

      Seçtiklerimin bir kısmı Amerika'da bilinenlerden oluşuyor. Diğer kısmı daha az okunan ama konuları hoşuma gidenlerden. Ama ülkede bu yazarlar çıkmadığı için mecbur yorumları Goodreads'te yazıyorum.

      Sil

Yorum Gönder