Tamamlanmış Historical Serileri/Bölüm 5


17) BRENDA JOYCE

Tamamlanmış Seri

De Waranne
  1. Gönülçelen/The Conqueror
  2. Gülün Sözü/Promise of the Rose
  3. Oyun/The Game
  4. Bir Avuç Aşk/The Prize
  5. Maskeli Balo/The Masquerade
  6. Kaçak Gelin/The Stolen Bride 
  7. Aşka Yelken Açanlar/A Lady At Last
  8. Kusursuz Gelin/The Perfect Bride
  9. Tehlikeli Aşk/A Dangerous Love
  10. İmkansız Aşk/An Impossible Attraction
  11. Yemin/The Promise
  12. Düşler Evi/House of Dreams

18) LISA VALDEZ

Tamamlanmış Seri

Passion Quartet
  1. Tutku/Passion
  2. Sabır/Patience
 Not: Serinin Primrose isimli bir hikayesi mevcuttur ama bilinmeyen sebeplerden ötürü yazar bu hikayeyi bizlerle buluşturmadı. 

b) Serinin kitapları Koridor ve Nemesis Yayıncılık tarafından basıldı. Fakat Nemesis versiyonunda bazı kısımlar sansürlenmiş. Orijinal versiyonu okumak istiyorum derseniz sahafçılardan Koridor baskılarını aramanız gerekecek.


19) ELOISA JAMES

Tamamlanmış Seri

Desperate Duchesses
  1. Yüreğime Aşk Düştü/Desperate Duchesses
  2. Yüreğim Seni Seçti/An Affair Before Christmas
  3. Yüreğimdeki Arzu/Duchess by the Night
  4. Yüreğim Sana Ait/When the Duke Returns
  5. Yüreğimin Tek Sahibi/This Duchess of Mine
  6. Yüreğimde Son Perde/A Duke of Her Own
 Not: Serinin Desperate Duchesses by the Numbers isimli yan serisi mevcuttur, ülkemizde kitapları çevrilmemiştir.

20) STEPHAINE LAURENS 

Tamamlanmasına 1 Kitap Kalmış Seri

Regencies (Regency/Lester Family)
  1. Doludizgin/Tangled Reins
  2. Aradığım Sensin/Four in Hand
  3. Al Beni Kollarına/Impetuous Innocent
  4. Yarınlarım Sensin/Fair Juno
  5. Uygun Bir Eş/A Comfortable Wife
  6. Mutluluk Yemini/The Reason for Marriage
  7. A Lady of Expectations/
  8. An Unwilling Conquest/
 Not: Uygun Bir Eş, Goodreads'a göre 8. kitap olarak geçse de 5 kitaplık Regency serisi okuma sırasına göre, yani ilk 4 kitabı okuduktan sonra 5. kitap olarak okunabilir.


21) JULIA LONDON

Tamamlanmasına 1 Kitap Kalmış Seri

Rouges of Regent Street
  1. The Devil's Love/
  2. Aşkın Baharına Uyanmak/Wicked Angel
  3. Tehlikeli İlişkiler/The Dangerous Gentleman
  4. Zalim Cazibe/The Ruthless Charmer
  5. Serseri Kalbim/The Beautşful Stranger
  6. Gizemli Aşık/The Secret Lover
 Not: Bazı kaynaklarda ilk 2 kitap seriye dahil edilmemiştir. 3-6 arası kitaplar serinin parçasıdır.

Yorumlar

  1. Senin bu yazı serini gördükçe ben de bir yerden başlasam iyi olur diye düşünüyorum:) Emeğine sağlık:)) Bu arada herkesi bloğuma bekliyorum, gelip yazılarımı okursanız çok mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seveceğin bir tür olur :) Tabi ki de gelirim okumaya :)

      Sil
  2. Nedir bunlar, hiç anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu boşlamayım diye kendimce sevdiğim tür hakkında ufak bir yazı dizisi hazırladım diyelim.

      Sil
  3. Brenda Joyce senin sayende tanıdığım, benim de favorim olan bir yazar.

    İnternetten ELOISA JAMES'in bütün kitaplarını çok uygun fiyata bulunca kaçırmadım. Daha önce okumadım. Umarım kötü değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Brenda bizde seviliyor çok şükür ❤

      Eloisa yurtdışında popüler ve türünün başarılı isimlerinden, Julia Quinn ile de yakın arkadaşlıkları var. Ben yıllar önce 1 kitabını okuyup beğenmediğim ve yayın evi de yazar ciddiyet vermediği için devamını getirmedim.

      Sil

Yorum Gönder