D&R Alışverişim

 

 Hatırladığım kadarıyla en son ekim ayında kitap alışverişi yapmıştım. Pandemi dolayısıyla uzun zamandır kendime ihtiyaç dışında bir şeyler almıyordum, biraz moralim yerine gelsin diye bugün fotoğrafta görmüş olduğunuz dört kitabı aldım.

 İyi Hissetmek, Narsistle Ateşkes kitaplarını düşüncelerimde olumlu bakış açımı geliştirmemde yardımcı olması için aldım.

 Yayın evleri sevdiğim tarzda çıkarmadığı veya birbirinin aynısı olan kitaplar çıkardığı için  yeni çıkanları takip etmeyi bırakmıştım. İnternette tesadüf sonucu Makine Yazı kitabını görmüştüm, kapak rengini oldukça beğenmiştim. bugün kitapçıda konusunu okuyup hoşuma gidince almam kesinleşti. İlk kez kapağın konudan daha cazip gelmesinden dolayı kitap almış oldum böylece.

 Çoğu Yayın evi, Sir Arthur Conan Doyle'un sadece Sherlock Holmes hakkında yazdığını düşünüyor sanırım, çünkü yazarın bu serisinden başka kitaplarını basmazlar veya başka eserlerinin olduğunu bilmiyorlar. Ben de Sherlock'tan hoşlanmadığım için yazarla tanışmamı bu şekilde gerçekleştirmek istemiyordum. 2016'da aldığım Tekinsiz Hikayeler'i sonunda bu sene okuyabildim ve favori kitaplarımdan biri oldu. Niye başka eserlerini basmıyorlar diye hayıflanırken Kayıp Dünya'yı tamamen tesadüf sonucu raflarda gördüm ve günümü güzelleştirdi. 😊

 Aynı zamanda ilk kez kitapların fiyatları hakkında herhangi bir araştırma yapmadan yaptığım bu alışverişin 153 tl tutması biraz afallamama sebep olsa da severek aldığım için fazla şikayetçi olmayacağım. Umarım aynı tutumu okurken de deneyimlerim.😊

Yorumlar

  1. Keyifli okumalar dilerim:) Çok güzel kitaplar almışsın. Özellikle İyi Hissetmek mükemmel bir kitap. Makine Yazı'yı duymamıştım, merak ettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. İyi Hissetmek hakkında ben de olumlu olacağımı hissediyorum. Kitapçıda görmesem Makine Yazı'nı almazdım.

      Sil
  2. Gerçekten İyi Hissetmek kütüphaneden alınacak bir kitap değil, ben de baya notlar çıkaracağımı hissediyorum :D

    Telif hakkı parası ödemek zorunda kalmadıkları için yayın evleri aynı kitapları çıkarıyor bence ama bu durum bizim ülkede abartı seviyede. Dediğin gibi daha çok çevirilerinin iyi olduğu ispatlanmış, bilindik yayn evlerinden klasikler almayı tercih ederim. Keşke yayın evleri "her türde kitap çıkarmalıyız" kafasından kurtulsa da onları sevmemizi sağlayan türlere ve yazarlara ağırlık verseler.

    Son olarak iyi dileklerin için teşekkürler. Bu aralar birtakım kitap yorumları girmeyi planlıyorum, umarım kısa zamanda yazılarımı yazarım :)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli okumaların olsun...

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar çok pahalı. Eğer indirim yapılmıyorsa çok uçuk fiyatlara çıkıyor alışverişler. Sanırım sen etiket fiyatında almışsın.

    İyi Hissetmek çok sık gördüğüm bir kitap. Bu tarz kitapları eskiden hiç sevmez ve okumazdım ama artık o kadar katı değilim. İyi olanlarını okumayı seviyorum. Senin yorumuna göre belki onu da okurum.

    Keyifli okumalar. Yorumlarını bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşeküürler, ne yazık ki etiket fiyatından aldım, narsist kitabı 34 tl olması ayrıyetten dokunmuş olabilir :D Kitap önerilmeseydi ben de almazdım ama iyi gelmeye başladığını söyleyebilirim. Bildiğim kadarıyla kişisel gelişim rafları var D&R'ın ama bu psikoloji rafında satılıyor.

      Sil
  5. İyi Hissetmek kitabıyla birçok kez karşılamama rağmen bir türlü alıp okuyamadım. En yakın zamanda okumak istiyorum. Kitap alışverişleri insanı ayrı bir mutlu ediyor bence :) Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bana da biri önerdi yoksa kişisel gelişim ile aram sıfırdır ama bu kitap farklı olduğunu hissettirdi.

      Sil
  6. İyi Hissetmek üzerine ben de yazmıştım. Bir başkasında bu kitabı görmek beni çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder