Kış Okuma Şenliği Sonucum

 

1. Kategori (10 puan): İsminde "KIŞ" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "KIŞ" mevsiminde geçtiği bir kitap.

 The Earl of Christmas--Kerrigan Byrne/85 sayfa (Önceden seçtiğim kitap maddeye uymadığı için değiştirdim.)

2. Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virgina Woolf veya Jack London'dan bir kitap.

 Bir Kuzey Macerası--Jack London/56 sayfa

6. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şiir ve tiyatro türünde iki kitap. (bir şiir bir tiyatro yada iki şiir yada iki tiyatro türünde kitap olabilir)

 Boris Godunov--Aleksandr Puşkin/97 sayfa

 Kibarlık Budalası--Molière/94 sayfa

7. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi "mavi" olan iki kitap.

 A Matter Of Sin--Jess Michaels/265 sayfa

 Rouge in My Arms--Celeste Bradley/338 sayfa

8. Kategori (her kitap10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap.

 Ö: Ölüm Diken Üstünde -- Agatha Christie/184 sayfa

 E: Enchanted By The Duke--Amanda Mariel/117 sayfa

9. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap.

(kitapçı dükkanı, kitap hırsızı, kalp hırsızı gibi üçünün ortak kelimeleri olmalı

 pencere, pencereden,pencereler gibi aynı kelimeli üç kitap da olabilir

 eski kahramanlar, eski fotoğraf, o eski mahalle gibi...)

Kelime: Rouge

 Governess Gone Rouge--Laura Lee Guhrke/375 sayfa

 To Seduce A Rouge--Tracy Summer/326 sayfa

 When A Rouge Meets His Match--Elizabeth Hoyt/372 sayfa

10. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri "K,I,Ş" ile başlayan üç kitap.

 K: Kutsal Işığın Altında--Tracy Chevalier/336 sayfa

 I: In Bed With A Spy--Alyssa Alexander/328 sayfa

 Ş: Şampanyadaki Zehir--Agatha Christie/216 sayfa

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir üçleme ya da bir serinin üç kitabı.

 Spy In The Town Serisi

 The Smuggler Wore Silk--Alyssa Alexander/331 sayfa

A Dance With Seduction--Alyssa Alexander/341 sayfa

The Lady And Mr. Jones--Alyssa Alexander/349 sayfa


Okuduğum Kitap Sayısı: 17 kitap = 170 puan
Sayfa Sayısı: 4210 sayfa = 42 puan
6. 7. 8. 9. 10. 11. Kategorileri Tamamladığım İçin: 150 puan
Toplam: 362 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

Yorumlar

  1. Spy In The Town serisini merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ülkemizde çevirisi yapılsa dediğim nadir serilerden oldu. Kısacası ben severek okudum😊

      Sil
  2. Bence iyi bir sonuç :) Ben yapamadım:(

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarda listemi gece yayınlayacağım deyince yayınlandığı an yorumlara çökmek için gece bekledim, yetişemedim. 😁 O saate kadar kalmamışım. 4 kitap dışında diğerleri historical galiba tanıdık gelmediler :) Onun için genele yorum yapıyorum :) Tebrik ederim müthiş sonuç 👍 Epey kategori de tamamlamışsın üstelik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de acaba saat açısından çok mu erken yayınladım diye düşünmedim değildi ama geç olsun güç olmasın derler😊

      Türkçe olanlar hariç diğerleri historicaldi, o kısım gözlerden kaçmamış😎 Bahar da geldi şimdi, bilgisayarım tamirden dönünce listeyi yayınlayacağım😁

      Sil
    2. Kaçmadı evvet! 😏 Ben bahar okuma şenliği için düşünmedeyim pas geçebilirim bu sefer ama okuyacakların listelerini beklerim 😊 Ne erkeni ben de yeterince geç olmadı mı diye düşünmüştüm 😂

      Sil
    3. Tamamlanmış Historical Serileri yazı dizim bitmeden Bahar Şenliği'ni yayınlamayım demiştim, bir dahakine mayısın son günü yayınlarım😁

      Ben de bilgisayar elimde olmadığı için tam olarak listemi hazırlayamadım, geri gelince anca :( Senin de benim gibi başka okuma listelerin vardı, onlar başarıyla tamamlanır umarım😊

      Sil
  4. Tebrikler. Gayet iyi okumuşsun. Baharda daha çok okumak dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bilgisayar dönünce liste de şekillenir😀

      Sil

Yorum Gönder