Bahar Okuma Şenliği 2021 Sonucum

 

1. Kategori (10 puan): İsminde "bahar" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "baharda" geçtiği bir kitap. (Ek olarak bitkiler/ağaçlar vb. olabilir)

His Mistress by Morning--Elizabeth Boyle/310 sayfa

2. Kategori (10 puan): Adında "genç" kelimesi geçen veya "gençlere" dair bir kitap.

Amelia and the Outlaw--Lorraine Heath/165 sayfa

3. Kategori (10 puan): Adında "çocuk" kelimesi geçen veya "çocuklara" dair bir kitap.

Çocuk Nerede--Sherrly Woods/174 sayfa

4. Kategori (10 puan): Adında ya da kapağında ya da konusunda "sayılar" olan bir kitap.

One Week As Lovers--Victoria Dahl/296 sayfa

7. Kategori (10 puan): Nobel/Plutzer ödüllü bir yazardan bir kitap.

Altın Kupa--John Steinbeck/214 sayfa

8. Kategori (10 puan): Kitabın isminde bir "yiyecek/içecek" geçen ya da  "yiyecek/içecek" ile ilgili bir kitap.

Tea Time with the Earl--Lisa Campell/148 sayfa

9. Kategori (10 puan): Adında "sağlık" ile ilgili kelime geçen veya konusu "sağlık" ile ilgili olan bir kitap.

Kızıl--Stefan Zweig/72 sayfa

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin "yeşil" olduğu iki kitap.

Forever My Duke--Olivia Drake/381 sayfa
İntihar Kulübü--Robert Louis Stevenson/102 sayfa

12. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): "Bir kadın yazardan üç kitap" veya "Üç kadın yazardan birer kitap."

A Moment of Passion--Jess Michaels/245 sayfa
Romancing A Wallflower--Anna St. Claire/189 sayfa
Scoundrel in My Dreams--Celeste Bradley/292 sayfa

14. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): "Üç kitaptan oluşan bir üçleme" veya "Bir serinin üç kitabı."

Goode Girls Serisi

Courting Trouble--Kerrigan Byrne/189 sayfa
Dancing with Danger--Kerrigan Byrne/191 sayfa
Tempting Fate--Kerrigan Byrne/219 sayfa

15. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun üç kitap.

İçinde "Tempt" Kelimesi Geçen Üç Kitap

Tempted by His Kiss--Tracy Anne Warren/326 sayfa
Tempted by the Night--Elizabeth Boyle/279 sayfa
To Tempt A Scotsman--Victoria Dahl/276 sayfa

Okuduğum Kitap Sayısı: 18 kitap = 180 puan
Sayfa Sayısı: 4068 sayfa = 40 puan
11. 12. 14. 15. Kategorileri Tamamladığım İçin: 110 puan
Toplam: 330 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

Yorumlar

  1. Ne çok ve güzel kitaplar okumuşsun, listen harika <3 :) ben 2 aydır elime kitap almıyorum eheueh -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😘Hepimizin bir aralar reading slumpu tutuyor, yakında geçeceğine eminim😊 Gerçi benim de aylardır kitap alamama derdim var, martta aldıklarımı saymıyorum, çok heyecanla almamıştım onları😅 Deliler gibi kitap alış verişi yapmayı özledim.

      Sil
  2. Harika okumuşsun. Historical kitaplar ilgimi çekti. Bir ara konularına bakayım. Ben sadece kitap satın alıyorum. Ama öyle böyle değil. Ayıp olmasın diye bloga yazmıyorum 😄 Umarım bir ara hepsini okurum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Katıldığım başka şenlikler de olduğu için buradakilerle beraber eritmeye çalışıyorum :) Ama doyasıya kitap almayı gerçekten özledim :)

      Sil
  3. Tebrik ederim 😊 Listedeki kitaplar hakkında pek bir fikrim yok onun için sadece sonucu tebrik ediyorum, niceleri yaz aylarına ve senenin diğer güzel aylarınaa✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😍 Yaz şenliğinin ayrı güzel geçeceğini hissediyorum😊

      Sil
  4. Çok güzel gwçmiş şenlik, yaz boyu neler okuyacağız bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz şenliği şu ana kadar maddelerini en kolay doldurduğum şenlik oldu. Darısı güzel okumalara😁

      Sil
  5. Birbirimize yakın okumuşuz. Tebrikler. Yazın da böyle çok okursun umarım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder