Yaz Okuma Şenliği 2021

 

 Senenin yeni şenliğinden herkese selamlar! Maşallah, 2 şenliktir doldurduğum maddeleri tamamlıyorum. Fakat bu sene okuduğum kitapların çoğuna düşük puanlar verip duruyorum.😐 Şu zamana kadar reading slumpa girmediğime şükrederek bu şenlik için oldukça güzel kitaplar seçtiğimi ummak istiyorum.

 1. Kategori (10 puan): İsminde "yaz" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "yaz" mevsiminde geçtiği bir kitap.

The Truth About Love and Dukes--Laura Lee Guhrke/373 sayfa

2. Kategori (10 puan): Konusu ya da adı "gökbilimi" ile ilgili olan bir kitap.

Treasure of the Sun--Christina Dodd/418 sayfa

3. Kategori (10 puan): "Ölmeden Önce Okumanız Gereken Binbir Kitap" listesinden bir kitap.

Amok Koşucusu--Stefan Zweig/64 sayfa

4. Kategori (10 puan): Adında "kendi burcunuzun" geçtiği bir kitap.

 Burada isyan etmek istiyorum. Türkçede "koç" ile başlayan bir kitap ismi mi olmaz?😂 Bir tane İngilizce buldum ama konusu saçma olduğundan bu maddeyi üzülerek de olsa es geçiyorum.

5. Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK veya 30 Ağustos Zafer Bayramı ile ilgili bir kitap.

6. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Thomas Mann ya da George Orwell ya da Ernest Hemingway'den toplamda iki kitap.

Aspidista--George Orwell/296 sayfa

Kitaplar ve Sigaralar--George Orwell/118 sayfa

7. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Pierre Loti ya da  Franz Kafka ya da Maksim Gorki'den toplamda iki kitap.

Bir Köy Hekimi--Franz Kafka/88 sayfa

Doğudaki Hayalet--Pierre Loti/127 sayfa

8. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): İsimlerinde aynı veya eşanlamlı bir kelime olan iki kitap.

Aynı Kelime: Rake 

A Rake's Guide to Pleasure--Victoria Dahl/271 sayfa

Never Kiss A Rake--Anne Stuart/330 sayfa

9. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi "pembe/ sarı/ yeşil" olan toplamda iki kitap.

An Invitation to Marriage--Tanya Wilde/203 sayfa

The Perks of Being A Duchess--Tanya Wilde/209 sayfa

10. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar "hiç okumadığınız" dört yazardan birer kitap. (Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı; ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.)

Bir Çift Ayakkabı--Suna Akın/192 sayfa

Bitmeyen Savaş--Joe Halderman/296 sayfa

Asılacak Kadın--Pınar Kür/191 sayfa

This Perfect Kiss--Melody Thomas/314 sayfa

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Byrons of Braebourne Serisini Tamamlamak

Secuded by His Touch--Tracy Anne Warren/322 sayfa

At the Duke's Pleasure--Tracy Anne Warren/381 sayfa

Wicked Delights of A Bridal Bed--Tracy Anne Warren/330 sayfa

The Bed and the Bachelor--Tracy Anne Warren/339 sayfa

Yorumlar

  1. Vehbi Koç Anlatıyor'u okuman gerek bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette araştırırken fark ettim ama kitabın yazarı olduğu için maddeye uyar mı bilemedim😅 Sonra diğer maddelerin yettiğini gördüm, 4. maddeyi es geçeceğim 😊

      Sil
  2. Bu kitaplar arasında en merak ettiğim Aspidista. Alıp okumak istediğim kitaplar arasında:))) Güzel kitaplar var listede, adını duymadıklarım da var:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aspidista'yı beğeneceğimi hissediyorum. Türkçe olanlarda benim de adını duymadığım 1-2 kitap mevcut. Umarım güzel kitaplar seçmişimdir 😁

      Sil
  3. Bir Çift Ayakkabı ve Amok Koşucusu güzel kitaplar. Aspidista bende okunmayı bekliyor. Ben de yorumunu bekleyeceğim.

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Çift Ayakkabı'yı zamanında aynı maddeye eklemiştim ama okumamıştım, kısmet buna olur umarım :D Amok Koşucusu'nu okudum bile, Aspidista'yı benden bekleyen bir kişi daha olduğuna göre o kesin okunacak :D Türkçe olan kitapların yorumlarını buraya gireceğim :)

      Sil

Yorum Gönder