Kitap Alışverişim

 


 Pandemiden beri herhangi bir arkadaşımla dışarı çıkmadım, bunu geçtiğimiz cuma günü sonunda Beşiktaş'a giderek kırdım. Güzel bir gün geçirmemin yanı sıra bir süredir yapmadığım kitap alış verişinin de acısını çıkardım.

 Beşiktaş'ta bulunan Kırmızı Kedi ve İş Bankası Kültür Yayınları'nı hepimiz biliriz. İş Bankası için planlarımı oluştursam da Kırmızı Kedi'de sadece inceleme yapacaktım. 

 Kırmızı Kedi, Babil Kitaplığı isminde 30 kitaplık bir seri hazırlamış. Yayınevinde %30 indirimle satılıyordu. Gerçek fiyatları da görece ucuz olmasına rağmen indirimli almak her zaman daha mutluluk veriyor. Midas'ın Müritleri ve Tuzdan Heykel kitapları hoşuma gidince almış oldum.

 İş Bankası'nda ise normalde %20 -İş Bankası kartıyla alırsanız %25- ve Hasan Ali Yücel Klasikleri'nin 15. yılına özel %40 indirim içeriyordu. Bir Saf Dilin Hatıra Defteri, Ruth, Şeytan Tozu kitapları alacaklarımın içerisinde yer alıyordu, bulunca almış oldum. Büyülü Nisan, Gizli Bahçe, Rahibe kitaplarıysa incelerken konularını beğendiğim kitaplar oldu. Diğer aradıklarımı bulamayınca onları aldım.

 Umarım severek aldıklarım ileride beni yanıltmaz :)

Yorumlar

  1. Keyifli okumalar dilerim, çok güzel kitaplar almışsın:))) Gizli Bahçe merak ettiklerim arasında. Ruth kitabını ben de okumagunlugum.blogspot.com bloğundaki yazısında görüp almıştım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım bir ara okuyabilirim. Son zamanlarda harlequin mangalara ve katıldığım şenliklere sarmış durumdayım :D

      Sil
  2. Bu hafta bloglarda okuduğum dört kitap alışverişi yazısı var :-) Herkes kitap alıyor gibi. Bunlar görmek istediğimiz hareketler :-)

    Aldıklarının hiçbirini okumadığım için yorum yapamıyorum. Senin yorumlarını bekleyeceğim. İyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Okul zamanları aldıklarımın sayısını ve bütçemi aşıyordum. Okul bittiğinden beri yılda 2-3 defa almaya düştü :D

      Sil
  3. Online değil de yüz yüze kitap alışverişi mi? Şahane :)) Umarım severek aldıklarını da yine severek okursun. Şimdiden iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımda 2 kez yaptım online alışveriş. Kargo zamanlaması ve düzen açısından memnun kalmıştım ama bunlar eve gelmemişti. Babam sağ olsun eve kargo gelsin istemez :D

      Sil

Yorum Gönder