Yaz Okuma Şenliği 2021 Sonucum

 

1. Kategori (10 puan): İsminde "yaz" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "yaz" mevsiminde geçtiği bir kitap.

The Truth About Love and Dukes--Laura Lee Guhrke/373 sayfa

2. Kategori (10 puan): Konusu ya da adı "gökbilimi" ile ilgili olan bir kitap.

Treasure of the Sun--Christina Dodd/418 sayfa

3. Kategori (10 puan): "Ölmeden Önce Okumanız Gereken Binbir Kitap" listesinden bir kitap.

Amok Koşucusu--Stefan Zweig/64 sayfa

6. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Thomas Mann ya da George Orwell ya da Ernest Hemingway'den toplamda iki kitap.

Aspidista--George Orwell/296 sayfa

Kitaplar ve Sigaralar--George Orwell/118 sayfa

7. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Pierre Loti ya da  Franz Kafka ya da Maksim Gorki'den toplamda iki kitap.

Bir Köy Hekimi--Franz Kafka/88 sayfa

Doğudaki Hayalet--Pierre Loti/127 sayfa

8. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): İsimlerinde aynı veya eşanlamlı bir kelime olan iki kitap.

Aynı Kelime: Rake 

A Rake's Guide to Pleasure--Victoria Dahl/271 sayfa

Never Kiss A Rake--Anne Stuart/330 sayfa

9. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi "pembe/ sarı/ yeşil" olan toplamda iki kitap.

An Invitation to Marriage--Tanya Wilde/203 sayfa

The Perks of Being A Duchess--Tanya Wilde/209 sayfa

10. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Şimdiye kadar "hiç okumadığınız" dört yazardan birer kitap. (Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı; ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.)

Bir Çift Ayakkabı--Suna Akın/192 sayfa

Asılacak Kadın--Pınar Kür/191 sayfa

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Byrons of Braebourne Serisini Tamamlamak

Secuded by His Touch--Tracy Anne Warren/322 sayfa

At the Duke's Pleasure--Tracy Anne Warren/381 sayfa

Wicked Delights of A Bridal Bed--Tracy Anne Warren/330 sayfa

The Bed and the Bachelor--Tracy Anne Warren/339 sayfa


Okuduğum Kitap Sayısı: 17 kitap = 170 puan
Sayfa Sayısı: 4252 sayfa = 42 puan
6. 7. 8. 9. 11. Kategorileri Tamamladığım İçin: 120 puan
Toplam: 332 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

Yorumlar

  1. Oo nefis performans. Ben bu yaz hiç okuyamadım niyeyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Dediğinin aynısını kendi adıma güz için bekliyorum :D

      Sil
  2. Çok güzel okumuşsun. Tebrikler. Kitapların yorumlarını da bekliyoruz. Daha çok yaz lütfen :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yorum yaparsam Türkçe olanlara yaparım. Hem historical az okunduğu hem de orijinal dil olduğu için pek bilinmemesi sonucu yorumlarım pek okunmaz gibime geliyor. Açığı Goodreads ile kapatıyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel okumuşsun, imrendim:))) Ben geçtiğimiz ayı kötü geçirdim. İnşallah bu ay böyle geçmez benim için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu güz dönemim iş dolayısıyla kötü geçecek gibi duruyor. Üstüne tamamlamam gereken 3 challenge daha var :D Gerçi mevsimsel okuma şenliklerine diğer katıldığım challengeların kitaplarını ekliyorum ama iş yıl sonunda ortaya çıkacaktır :)

      Sil

Yorum Gönder