Aşkın Seçimi-Yorum





Milyonlarca Okuru Ağlatan, New York Tımes Çoksatarı Nıcholas Sparks'tan Bulup Kaybettiğimiz Aşklar Ve Hiç Yapmak Zorunda Kalmayacağımızı Umduğumuz Seçimler Üzerine Epik Bir Masal…

Travis Parker bir erkeğin isteyebileceği her şeye sahipti. İyi bir iş, güvenilir dostlar ve Kuzey Carolina'da rüyalarının evi. Travis'e göre, bir kadınla yaşayacağı ciddi bir ilişki bu masal gibi hayatı baltalamak demekti. 

Ta ki yeni komşusu Gabby Holland'la tanışana kadar. Travis'in arkadaşça çabalarına rağmen Gabby başta ondan hoşlanmıyordu. Ama bir şeyler, Travis'i, yeni komşusunu daha yakından tanımaya zorladı. Travis'in ısrarcı çabaları, ikisini ide geri dönüşü olmayan kararlar almak zorunda bırakacaktı. Sonuçlarını ikisinin de tahmin edemeyeceği kararlar…

Aşkın Seçim,, yürek parçalayan o soruyu soruyor: Aşk umduğunuzu koruyabilmek için ne kadar ileri giderdiniz?

****************************************
 Etkinlikte tamamlanan kitap: Bu yıl film uyarlaması vizyona girecek bir kitap

 Hepimiz yazarı The Noteebook isimli kitabından tanıyoruz. Ben yazarın şu ana kadar ne bir kitabını okudum ne de bir kitabının film uyarlamasını izledim. Aslında bunun eksikliğini de hiç hissetmedim. Fakat Sweet Summer Challange etkinliğinde "bu yıl film uyarlaması vizyona girecek bir kitap" maddesi karşıma çıktı. Bu sene çıkacak olan filmlere baktığımda sadece Patrick Ness'in yazmış olduğu Canavarın Çağrısı isimli kitabı okunmaya değer buldum. Fakat kitap alacak vakit yaratamadım, kitabın pdf versiyonu da ortama düşmediği için elime geçen kitap bu oldu. 

 Yoruma öncelikle kapaktan başlamak istiyorum. Neden bilmiyorum, bir kitabın film uyarlaması çıkacağı zaman yayın evleri orijinal kapağı değiştirip film kapağı koymayı çok seviyorlar. Ben bu durumu hiç ama hiç sevmem. Kitap dediğin orijinal kapağında kalmalıdır. Şu kapaktan hallice şey gördüğüm en iğrenç kapak olabilir. Hele kızın taktığı o gözlüğü parçalamak istiyorum. Kadını resmen geri zekalı gibi göstermiş. Aslında kapak "Ben iyi bir kitap değilim, uzak dur!" diye resmen haykırıyordu fakat yapacak bir şeyim yoktu. :(

 Kitap hayatımdan bir günümü çaldı. Kitap tam bir klişelik abidesi. Baş karakterler her romantik kitapta görülebilecek tiplerdi. Olay örgüsü çok sıradandı. En azından kitap yazarla ilgili bir fikir verdi bana. Sen bir daha bu yazarın bir kitabını okuma kızım!

 Puanım: 1,5/5

Yorumlar

  1. Geçenlerde filmine denk gelmiştim izlemeden okusam filan diyordum ama hiç gerek yok demek ki okumaya bu kadar düşük verdiğine göre,yolun düşürse benimde blogum
    devrik-cumleler.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin 😊 Maalesef beğendiğim bir kitap olmadı.
      Tabi ki de gelirim bloguna 😉

      Sil
  2. Nicholas Sparks'ın kitaplarının kapaklarını genelde film afişiyle değiştiriyorlar. Yazarın bir kitabını okudum ama uyarlanan çoğu filmlerini izledim. Keşke tüm klişeler onun kitapları gibi olsa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı beğenmesem de klişe kısımlar rahatsızlık edici seviyede değildi. Genelde iyi şeylerin yaşandığı klişelerdendi. En son Senden Önce Ben'i değiştirdiler. Sanırım orijinal kapak yerine film afişini tercih edeceğim tek kitap olurdu. 😁

      Sil

Yorum Gönder