Haziran Cicileri



 Evet, geldik yeni bir kitap alış verişine. Bu ayki maalesef verimli bir alış veriş olmadı benim için. Çünkü paramın büyük bir kısmı başlamış olduğum sürücü kursuna gitti. İnşallah o paranın hakkını vereceğim. :) 

 Şimdilik aldıklarım:

 17.22.2016


 Cuma alış verişim Türk yazarlardan oluşan historical roman kitaplar oldu. Rita Hunter'ı tanımayan sanırım türe aşina olmayanlardır diye düşünüyorum. Bilmiyorum nedense kitabı çok beğenmek yerine sadece beğeneceğimi düşünüyorum.

 Jennifer Royce, bana göre Wattpad'den çıkan nadide hazinelerden biri. Hoş Wattpad'den beğendiğim 2 yazar var ama :D Yeni kitabının elime geçmesini çok uzun zamandır istiyordum. Hatta kitabın Vikitap'a göre kitabın %66'sını bitirmişim. Daha yazarım da birazı yoruma kalsın değil mi ;) 

 22.06.2016

 

 Pegasus historical denince akla ilk onun ismi gelir: Elizabeth Hoyt. Yayın evinin biz historical aşıklarına büyük sürprizi olan kitabın dağıtımı dün yapıldı. Şükür ki 2. gününde bulamama sorunu yaşamadan kaptım kitabı. Jennifer bitsin, Winter ile daha iyi tanışacağım *-*

 Bir tane de fiyatı ucuz olan bir kitap alayım dedim. Kitapçıyı gezerken Orhan Kemal'in kitaplarını gördüm. Hazır yazarın bir kitabını yeni bitirmişken -yorumuna bakmak isterseniz: El Kızı - az sayfası olan Yüz Karası kitabını çantama attım. Tabi o az sayfaya rağmen yazarın yine buhranlara sürüklemesini bekliyorum :D

 Kısacası bu seferki kitap alış verişim deli gibi istediğim, çıkmasını binlerce gözle beklediğim 3 kitap üzerine yapıldı. Ve hepsinden memnun kalacağımdan adım gibi eminim.



Yorumlar

  1. Jennifer Royce'un kalemine Gözlerindeki Esaret kitabıyla tutuldum ve yeni kitabının da en az onun kadar güzel olduğuna eminim. Rita Hunter'in kalemini seviyorsan yeni kitabı Güz Fırtınası bir harika gerçekten. Elizabeth Hoyt'un son kitabını ben de merak ediyorum lakin ekitap olarak bekleyeceğim. Hepsi için yorumlarını bekliyorum. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 😊
      Rita'nın hastasıyım zaten. Kalemini gerçekten beğeniyorum. Historicaldan çok edebi eser okuyormuşum hissi veriyor bana 😍
      Jenny'nin bu kitabını baya bekledim, şu ana kadar beklediğime değdi, zaten sonrasında da değecektir 😊
      Maiden Lane'in en merak ettiğim -hatta Silence'dan çok- kitabı sonunda çıktı. Şu Jenny bitsin Winter'la kavuşalım birbirimize artık 😍😍😍
      En kısa zamanda yorumları yayınlayacağım 😉

      Sil
  2. Keyifli okumalar :)

    Ben de bugün okunacak kitaplarıma bakıp kendime kitap alma yasağı koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Benim de elimde hala bitmemiş kitaplar var yine de yenilerini almamak için zor tutuyorum :D

      Sil

Yorum Gönder