Sweet Summer Challenge: 3 Ayda 15 Kitap






  vampirellaninguncesi ile thecenterwillhold ikilisi çok güzel bir okuma etkinliği hazırlamışlar. Aynı zamanda ilk etkinliğim olduğu için çok heyecanlıyım :)

 Yapmanız gereken, listede belirtilen maddelere uygun bir kitap bulmak. Bir blogunuz yoksa üzülmeyin. Herhangi bir sosyal medya hesabınız varsa #sweetsummer2016 hastagiyle bu etkinliği paylaşabilirsiniz.

 Son olarak, listenizi oluşturduktan sonra etkinliğe katılmak için iki blog sahibinden biriyle sayfanızla beraber geri dönüş yapınız.

 ETKİNLİK LİSTESİ



 OKUMAYI PLANLADIĞIM KİTAPLAR


  • İçinde deniz geçen bir kitap: Sineklerin Tanrısı-William Golding +
  • Bir yol hikayesi: Simyacı-Paulo Coelho veya Şifacı-Marina Fiorato
  • Bu yıl film uyarlaması vizyona girecek bir kitap: Aşkın Seçimi-Nicholas Sparks +
  • Bir günde bitebilecek bir kitap: Sırça Köşk-Sabahattin Ali veya Kuşlar da Gitti-Yaşar Kemal +
  • Birden fazla yazara sahip bir kitap: Kıyamet Gösterisi-Neil Gaiman, Terry Pratchett
  • Okuduğun kitapta geçen bir kitap:
  • Bu yıl yayımlanan bir kitap: Fobi-Wulf Dorn +
  • Her zaman gitmek istediğin bir yerde geçen kitap: Savaş Makineleri-George Mann
  • Başladığın bir serinin devam kitabı: Kalbin Gölgesi-Elizabeth Hoyt +
  • Kapağını beğendiğin bir kitap: Sonsuza Dek Kollarında-Kathleen E. Woodwiss +
  • Daha önce hiç okumadığın bir yazarın kitabı: Firar-Alice Munro
  • Herkesin okuduğu ama senin ancak okuyabileceğin bir kitap: Ateşten Gömlek-Halide Edip Adıvar
  • Gerçek bir hikayeye dayanan bir kitap: Operadaki Hayalet-Gaston Leroux veya Aşk ve Öbür Cinler-Gabriel Garcia Marquez +
  • Kitaplığında uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitap: Reklam Aşkı-Victoria Michaels +
  • Tekrar okuyacağın bir kitap: Şeytani Arzular-Elizabeth Hoyt +
      + işareti: Okundu demektir.

Güncellenecektir.

Yorumlar

  1. Yaz için kendime esnek davranma sözü verdim kitaplar konusunda. Rastgele seçimler yapayım diyorum.. Sonra bu etkinliği gördüm bir içim gitti ama sanırım katılmayacağım ya :D Listen güzelmiş, içinden sadece Senden Önce Ben'i okudum, o da çok etkileyiciydi tahmin edersin zaten :D İyi okumalar diliyorum.. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir katılma şekli de var: Rastgele okuduğun kitaplardan bu listeye uyanları ekleyebilirsin. = )

      Sil
  2. Çok teşekkürler :) Normalde ben kendime sınırlandırma koyamam. Örneğin haziranda 9 kitap okuyacağım diyemem. Tamamen kendi kafama göre takılmayı seviyorum. Ama bir yandan da bir etkinliğe katılmak da istiyordum. Bu benim için gayet güzel oldu. Az kitap,bol zaman.

    YanıtlaSil
  3. bende bu güzel etkinlikte varım... keyifli okumalar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Sana da keyifli okumalar. Umarım hedeflerimizi tamamlarız 😊

      Sil
  4. Üç gün sonra Bahar Okuma Şenliği bitecek. İlk defa katılmıştım. Sayesinde çok güzel kitaplar okudum ama çok yoruldum. Yaz boyu az okuyup sadece macera kitaplarına dalacağım gibi gözküyor, biraz mola :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da benim katıldığım ilk etkinlik. :) Bahar Okuma Şenliği'ne vaktim olmadığı için katılamamıştım. Şimdi de kitap konusunda hafif tembelliğim tuttu :D Şanslıyım ki listede madde sayısı az. Umarım şu uyuşukluğu çabuk atlatırım :)

      Sil

Yorum Gönder