30 Şarkı Meydan Okuması / 10


 Seni üzen bir şarkı

 Bunda da yine hayali bir karakterden gideceğim. Geçen yaz mevsimini Doctor Who Klasik Dönem'i izleyerek geçirdim. Pekala, diğeri gibi her anı hareketli değil fakat bütün karakterin dengeli olması olsun,  şimdikinin aksine her bölüm saçma hüzünlere boğulmaması olsun (gerçi 7. Doktor'da olmasa da olur dediğimiz dramlar başlıyor ama moderdeki kadar rahatsoz edici değil) gerçek bir bilim kurgu dizisi tadındaymış Doctor Who. 

 Favorim açık ara 5. Doktor oldu. İlk ve son olmasını umarak gidişinde ağlamaktan helak olduğum tek Doktor o oldu. Bu şarkı da biraz bana onu hatırlatıyor.

 Şarkı çıktığı dönem pek duyulmamış. Hangi sebep bilmiyorum ama bir zaman sonra patlama yapmış. 

 The Moody Blues / Nights In White Satin

Yorumlar

  1. Bu şarkıyı ben de Tim Burton'ın bir filminde ilk dinledim ve çok sevdim :).

    YanıtlaSil
  2. Depp'in filmiydi hatta. Hani Frenkestain tarzı bir şey. İzlediğimden değil, bir yerlerde okumuştum 😀

    I love you derken içimi acıtıyor. Ah ah 5'in de gidişi böyleydi 😢

    YanıtlaSil
  3. Bir itiraf yapayım o zaman:
    Dinlemeye dayanamadığım şarkılardan biridir. Duyduğum anda kapatırım. Böyle 3-5 şarkı var sevmediğim. Aslında böyle bir yazı hazırlasak eğlenceli olmaz mı? Neler çıkar kim bilir :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm güzel olur aslında. Misal ben Jennifer Lopez Ain't Your Mama'yı sevmem. Gereksiz feminizm duyarı kasmış. Bart Baker düşüncelerimi yansıtan bir parodi çekmişti :D

      Sil
  4. En en en sevdiğim şarkılardandır fakat çok hüzünlendirdiği için sadece yalnızken dinlerim 🙄😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder