Ağaç Evi Sohbetleri #01


 Edischar ve Akurttaha blog dünyasını canlandıracak çok güzel bir etkinlik başlatmışlar. Anca bugüne yazmak kısmet oldu. Bu haftaki konumuz:

 Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebiniz nedir?

 Benim cevabım, blog arkadaşlarımın bu soru hakkında verdikleri cevaplara benzer olacak. Evet, ben de çocukken sırf çizgi dizi için izleyenlerdendim. Onun harici Sihirli Annem dışında televizyon izlemezdim. Bizim ailede haberler hariç televizyon izlenmediği için ben de izlemezdim. Gerçi ortaokuldayken bolca MTV Türkiye kanalını izlerdim :D Ona da müzikleri ve yayınladıkları animeler için bakardım, Pimp My Ride ve müzik listeleri harici diğer programları salakça gelirdi ve kanal değiştirirdim.

 Liseye geçince televizyonu 2014'e kadar bırakmış oldum. Zaten Türk dizilerine ne olduysa 2010'dan sonra bir haller oldu. Kalitesiz programlar, benzer diziler derken ilgilenmeyi iyice bıraktım. 2014'te Kardeş Payı'nı yayınlıyorlardı, beni de orijinal esprileri ve ilginç karakterleriyle cezbettiği için dizi bitene kadar bir onun için televizyon karşısına geçmişimdir. Ondan sonra yine TV dünyasından ayrılmış oldum, uzun zamandır da izlemiyorum.

 Bu güzel etkinliğe beni de davet ettikleri için ikilimize teşekkür ediyorum ve sonraki haftanın konusunu sabırsızlıkla bekliyorum.😊

Yorumlar

  1. Cevapladığınız için ben teşekkür ederim, televizyon izlememenize sevindim :) bir sonraki konuda görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyonda düzgün bir şey çıkar ileride umarım :)

      Sil
  2. Ağaç ev deyince ben de ağaç evlerle ilgili bir şey mi acaba dedim ama sonra ülkemizin kültüründe ağaç ev olmadığını hatırladım:)ABD filmlerinde, dizilerinde görürüz hep onları. Kardeş Payı'nı yeğenim de çok sevmişti. Galiba tekrar başlayacakmış ama televizyonda mı, Netflix'te mi şu an unuttum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir söylenti dolaşıyordu ama ne olacağını zaman gösterecek :)

      Sil
  3. Okurken hayret ettim ne kadar çok benzerlik var. Ben de Dream Tv falan çok izlerdim ve kardeş payı hastasıydım :) elinize sağlık düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız, gelecek hafta ağaç evde buluşmak üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream Tv'yi de az izlemezdim. Şarkıcılar için hazırlanan haftasonu programları, popcorn falan ne güzeldi :)

      Sil
  4. mtv yaa ne severdim amağğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nesli peşinden sürükledi :D Bizde hala yayın yapıyor mu bilmiyorum ama yapıyorsa ne bizde ne de çoğu ülkede MTV'yi MTV yapan özellikleri kalmadı :/

      Sil
  5. Kardeş Payı'nı ben şu an Youtube'ta sansürsüz izliyorum. 12.bölüme geldim. Gerçekten Türk televizyonları için fazla kaliteli bir diziymiş. Keşke o ekip yeni dizi yapsa da izlesek. İşler Güçler'i bitirdim, Kardeş Payı da bitince boşluğa düşeceğim :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler Güçler de güzeldi ama fazla takip edememekten olsa gerek çok ısınamamıştım. Kardeş Payı daha sıcak gelmişti, El Grande yani Büyük Hilmi'nin hastasıyım ben :D Bir günlüğüne onun kafasını yaşamayı çok isterdim :D

      Sil

Yorum Gönder