Yaz Okuma Şenliği 2019 ve Kendi Listem


  Kitaplarımın çoğalmasından dolayı ne okuyacağımı bir an şaşırmış ve reading slump'a geçiş yapmama az kalmıştı. Bu durumdan kurtulmak için haziran gibi bloga girerek en azından Yaz Okuma Şenliği başlamıştır, oradan uyan maddeleri kendime de uygulayım dedim. Ayrıca kendimce çekiliş yaparak 8 kitaplık bir liste hazırlamıştım. O listemde 5 kitabı okuyabildim, yaz şenliğinde de tamamladığım birkaç madde oldu neyse ki. 😊 Bu yazıyı biraz da bloga kitap yorumu yazdığım zamanlarda, okuduğum kitapları kolayca bulayım diye yazıyorum. Listelerimi sunacak olursam:

 KENDİ LİSTEM

 1. Çılgınlığın Ötesi/Arthur C Clarke
 2. Müze Bekçisi/Howard Norman 
 3. Nana/ Emile Zola
 4. Kadınsız Erkekler/Ernest Hemigway
 5. Resimli Adam/Ray Bradbury

YAZ OKUMA ŞENLİĞİ

1. İsminde YAZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen ya da olayların Yaz'da geçtiği bir kitap.

 Akşam Yıldızı/Samantha James

4. Beyazperde'ye aktarılmış veya DİZİ/FİLM olmuş bir kitap.

 Koralin-Neil Gaiman

14. Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]

 Yakın/Octavia Butler
 Işık Tanrısı/Roger Zelanzy
 
15.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

 Tessa Dare --- Castles Ever After Serisi

 Romancing The Duke
 Say Yes to The Marquess
 When A Scot Ties The Knot
 Do You Want to Start A Scandal

 Aslında Yaz Şenliği için doldurduğum birkaç madde daha vardı ama yetiştiremedim. 😅 Yine de okumam bunlarla sınırlı değil. Biraz İngilizce historical, biraz da bu listeler harici okuduğum birkaç kitap mevcut. Yavaş yavaş bu listeye göre yorumlarımı girmeyi düşünüyorum, umarım başarabilirim. 😄

Yorumlar

  1. Nana benim de okuma listemde var. Ama beklemede hala...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fazla bekletmiştim kitabı, yaz ayında okumak nasip oldu 😊

      Sil
  2. Historicalları İngilizce okumana bayılıyorum keşke bana da aşılasan :D Koralin'i çok merak ediyorum ama basımı yok sanırım artık :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim yayınevlerinden ses soluk çıkmayınca kendimi orijinallere verdim 😀 İthaki Yayınları Koralin'i yeniden bastı, artık birçok yerde bulunabiliyor, o sayede kitabı aldım 😊

      Sil
  3. Ne kadar çok okumuşsun bence 😂😊 reading slump denilen şey bende de arada geliyor. Genelde çok sayfalı kitaplar okuyorum belki ondan bir ara ihtiyacı hissediyor beynim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki yıllarıma kıyasla okuma oranım düştü ama yavaş yavaş toparlama niyetindeyim :) Uzun sayfalı bir kitap okurken konu sıkmışsa o da sokabiliyor reading slumpa :D

      Sil
  4. Ben de bu şenliğe bir hevesle katılacaktım sonra ne olduysa kaldı şimdi iyi ki katılmamışım diyorum. Gerçekten verimsiz bir yaz oldu kitap okuma açısından :( Ama böyle yazıları okumak katılmış kadar mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki güz şenliğine katılırsın, ben listemi hazırlamaya başladım bile :D

      Sil
  5. Selamlar, çok güzel eserler var listenizde.. Bende Kadınsız Erkekler/Ernest Hemigway alıp okumayı düşünüyorum.

    Bloğunuzu yeni keşfettim, bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemigway'i pek sevemedim ben ama umarım sizin seveceğiniz bir yazar olur :)

      Sil
  6. Henüz tanışmadığım birçok kitap gördüm ve mutlu oldum, Onları inceleyeyim ben. Bol kitaplı bir yaz dönemi olmuş ne güzel. :)

    YanıtlaSil
  7. Ah Coraline! :)
    Filmini de kitabını defalarca izlemişimdir. O kadar çok hayranlık ve merak uyandırmıştı ki kitabı. Yıllar önce alıp okumuştum. Hala daha saklarım. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitabı okuduktan sonra filmini hemencecik izlemiştim, genel konuya sadık kalmasına sevinmiştim :)

      Sil
  8. senin listen sağlammış hihi :) ingilizce historical leri nerden alıyoon sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almak değil de bulduğum sitelerden epub şeklinde indiriyorum. İstersen sana özelden yazarım siteleri :)

      Sil
  9. Başar lütfen. Senin blogunda yorum okumak istiyorum artık. Diğer kitap siteleri aynı tadı vermiyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tanesini yazdım bile. En geç pazartesiye yorumlarımı yayınlamaya başlarım :)

      Sil
  10. Coraline görünce yazayım dedim. Mükemmel bir kitaptı.Filmini henüz izlemedim ama artık yarına izlerim :))

    Konuya gelirsek "kitapların çoğalması " sıkıntısı bende de var. Kafamda bir liste var ama kesin ona uyarmıyım bilemem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin olun filmini de kitap kadar seveceksiniz, ben oldukça beğenmiştim :) Ben de elimdekileri güz şenliğine uygulamaya çalışacağım :)

      Sil

Yorum Gönder