30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi 2020 / Bölüm 6



26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı: Ana Olgica/Sugarcane (Aslında uyumak için böyle yöntemlere başvurmuyorum ama maddeyi doldurmak istedim.)



27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı: Leona Lewis/Happy (Gerçekten artık hayatımda mutluluğu verecek köklü bir değişim istiyorum. Senelerdir hep aynı sıkıcılıkta gitmekten ve kişisel şansımın bir türlü açılmamasından -iş hayatı, kalıcı arkadaşlıklar vb.- bunaldım.)



28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı: Depeche Mode/Rush




29. Romantik bir buluşmada çalınabilecek bir şarkı: Monica/Angel of Mine



30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı: Clannad/Something to Believe In (Madem açılışı  favori yılım 1987 ile yaptım, kapanış da o yıldan gelsin.😍)



Yorumlar

  1. şarkılar için teşekkürlerr:))))

    YanıtlaSil
  2. Aaa depeche mode'dan mı nefret ediyordun bu şarkısından mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tövbe, DM'dan nefret etmek ve ben? Ben 14 yaşımdan beri ağır Devotee'ci olarak takılıyorum, yorumun bir an yüreğime indirdi :D Ama yalan yok, bu şarkıyı uzun süre boyunca sevememiştim, 2 senedir sevdiklerim arasına girdi.

      Sil
  3. Bir sürü yeni şarkı keşfettim. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  4. Güzel şarkılar, böyle eski yıllardan olması da ayrı güzel olmuş yeni şeyler keşfetmiş oldum sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu müzik oldu mu tam bir retro insanıyımdır. Gerçi o kısımlar 80'ler-2000'ler arası daha ağırlıkta :D

      Sil

Yorum Gönder