Yaz Okuma Şenliği 2020 Sonucum

 


1.Kategori (10 puan): İsminde "YAZ" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "YAZ" mevsiminde geçtiği bir kitap.

Yine Falda Sen Çıktın--Kathryn Smith/320 sayfa

2.Kategori (10 puan): Kapağında/adında/konusunda "Erkek/Adam/Baba" olan bir kitap.

Touch of Darkness--Christina Dodd/270 sayfa

6.Kategori (10 puan) Hasan Ali Yücel Klasikleri'nden bir kitap.

Ev Sahibesi--Fyodor Mihayloviç Dostoyevski/168 sayfa

8.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir "üçleme" veya daha uzun bir serinin "üç" kitabı.

Rakes of Cavendish Square Serisi

The Bedding Proposal--Tracy Anne Warren/363 sayfa
Happily Bedded Bliss--Tracy Anne Warren/354 sayfa
Bedchamber Games--Tracy Anne Warren/288 sayfa


9.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Thomas Mann, Franz Kafka, Alexandre Dumas yazarlarından birer kitap.

Açlık Sanatçısı--Franz Kafka/69 sayfa
Binbir Hayalet--Alexandre Dumas/208 sayfa
Venedik'te Ölüm--Thomas Mann/104 sayfa

10.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir Fransız, bir Rus, bir Alman tarafından yazılmış birer kitap.

Dilek Şurubu--Michael Ende/200 sayfa
Gezgin Satıcı--Guy de Maupassant/160 sayfa
İnsan Neyle Yaşar--Lev Nikolayeviç Tolstoy/96 sayfa

11.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri "Y,A,Z" ile başlayan üç kitap.

Yours Until Dawn--Teresa Medeiros/274 sayfa
Ateşli--Aşkın Nur Karataş/512 sayfa
Zacharius Usta--Jules Verne/56 sayfa

12.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun üç kitap.

Üç Yazardan Historical Kitaplar

A Dark and Stormy Knight--Kerrigan Byrne/257 sayfa
Beyond The Night--Maya Banks/315 sayfa
Twice Temped by A Rouge--Tessa Dare/394 sayfa

Okuduğum Kitap Sayısı: 18 kitap = 180 puan
Sayfa Sayısı: 4312 sayfa = 43 puan
8. 9. 10. 11. 12. Kategorileri Tamamladığım İçin: 150 puan
Toplam: 373 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

Yorumlar

  1. Çok iyi. Tebrikler. Bir zamanlar ben de böyle okumalar yapıyordum ama artık hayal oldu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 😊 Daha iyisini yapmayı çok isterdim fakat bu listeyi tamamladığıma şükür ediyorum 😀

      Sil
  2. Çok teşekkürler. Güz şenliğini sevdiğim türle doldurduğum için daha güzel geçecek gibi geliyor 😍

    YanıtlaSil
  3. Iyi okumalar. Şenlikte ben de 12. Kategoriyi tarihi kitaplardan seçmiştim :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de çok dolu dolu geçmiş. Ben de hep hevesleniyordum bu mevsim katıldım şenliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenlik açısından doluydu ama serbest kısımda da bir şeyler okuyabilmek isterdim😀 Şenlikte aramıza hoşgeldiniz😍

      Sil
  5. tebrik eder güz şenliğinde keyifli okumalar dilerim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder