Kış Okuma Şenliği 2021

 


 Nilgün sayesinde bir şenliğe daha giriş yapmış bulunuyorum. 2017'de katıldığım 2 şenliği de sayarsam benim 9. şenliğim olacak. Defterimi incelerken fark ettim ki "Yaz 2019" şenliğinden beri ara vermeden 7. şenliğime gelmişim. Hayatımda şu an için aksatmadığım tek konu şimdilik şenlikler olmuş.😎 Darısı hayatımın geri kalanındaki yeniliklerimde sürer umarım.😁 Daha fazla uzatmadan sizlere yeni listemi sunuyorum:

1. Kategori (10 puan): İsminde "KIŞ" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "KIŞ" mevsiminde geçtiği bir kitap.

 Minerva--M C Beaton/232 sayfa

2. Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virgina Woolf veya Jack London'dan bir kitap.

 Bir Kuzey Macerası--Jack London/56 sayfa

3. Kategori (10 puan): Mehmet Akif Ersoy veya Necip Mahfuz veya Ahmet Mithat Efendi'den bir kitap.

4. Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasikleri'nden bir kitap.

 Hitopadeşa--Narayana/174 sayfa

5. Kategori (10 puan): Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

6. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şiir ve tiyatro türünde iki kitap. (bir şiir bir tiyatro yada iki şiir yada iki tiyatro türünde kitap olabilir)

 Boris Godunov--Aleksandr Puşkin/97 sayfa

 Kibarlık Budalası--Molière/94 sayfa

7. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi "mavi" olan iki kitap.

 A Matter Of Sin--Jess Michaels/265 sayfa

 Rouge in My Arms--Celeste Bradley/338 sayfa

8. Kategori (her kitap10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın baş harfleri ile başlayan iki kitap.

 Ö: Ölüm Diken Üstünde -- Agatha Christie/184 sayfa

 E: Enchanted By The Duke--Amanda Mariel/117 sayfa

9. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap.

(kitapçı dükkanı, kitap hırsızı, kalp hırsızı gibi üçünün ortak kelimeleri olmalı

 pencere, pencereden,pencereler gibi aynı kelimeli üç kitap da olabilir

 eski kahramanlar, eski fotoğraf, o eski mahalle gibi...)

Kelime: Rouge

 Governess Gone Rouge--Laura Lee Guhrke/375 sayfa

 To Seduce A Rouge--Tracy Summer/326 sayfa

 When A Rouge Meets His Match--Elizabeth Hoyt/372 sayfa

10. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri "K,I,Ş" ile başlayan üç kitap.

 K: Kutsal Işığın Altında--Tracy Chevalier/336 sayfa

 I: In Bed With A Spy--Alyssa Alexander/328 sayfa

 Ş: Şampanyadaki Zehir--Agatha Christie/216 sayfa

11. Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir üçleme ya da bir serinin üç kitabı.

 Spy In The Town Serisi

 The Smuggler Wore Silk--Alyssa Alexander/331 sayfa

A Dance With Seduction--Alyssa Alexander/341 sayfa

The Lady And Mr. Jones--Alyssa Alexander/349 sayfa

Yorumlar

  1. Aa ben kitaplarımı seçtim ama hâlâ yazmadım.

    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. İstikrarın için tebrikler. Seninle şenlik daha güzel geçiyor.

    Ortak kelimeyi İngilizcede tutturmuşsun, şoke oldum. Orada bir Elizabeth Hoyt gördüm. Yorumunu merakla bekliyorum. Eğer beğenirsen ve kitap dilimize çevrilirse beş sene sonra okuyabilirim belki hehehehe :-)

    Keyifli ve bol okumalı şenlikler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tebriklerin için teşekkürler. Sen ve Handan Abla olmasanız bu şenliklere katılmazdım sanırım.

      Hoyt'un kitabını bayadır beklediğim için şenliğe eklemek istiyordum. Uygun kategoriyi bulunca da yapıştırdım 😂 Onun yorumunu Goodreads'e yazdım ama aşırı spoiler içeriyor yorumum. Bence yorumuma bakma, kitabı okumuş kadar olursun😂

      Dilimize çevrilmesine gelince, o konuda düşündüğünden şanslı olabilirsin. Greycourt serisinin yayın hakları Nemesis'e ait. Sarah Maclean ve Monica McCarty kitaplarını herhangi bir yayın evinden beklenmeyecek ölçüde hızlı çeviriyorlar. Bahsi geçen kitabı da bence 2021'de görürüz. Üstüne Hoyt'un bu serisinden sadece 2 kitap çıktı, yayın evi devam kitapları çevirmezse sebebi tembellikleri değil, yazarın yazma aşamasında olması olacak😁

      Sana da güzel bir şenlik diliyorum😍

      Sil
  3. Çok teşekkürler 😍Hayattaki tek başarım şenliklere katılmak olabilir 😂 Devamı da gelir umarım😊 Bence bir kez daha şansını dene, bu sefer daha az kitap eklersin veya okumak istediklerin olursa ve maddeler uyuyorsa neden olmasın 😁

    YanıtlaSil

Yorum Gönder