Tamamlanmış Historical Serileri/Bölüm 4


10) SABRINA JEFFRIES

Tamamlanmış Seriler

Royal Brotherhood

  1. Aşk Hırsızı/In the Prince's Bed
  2. Bir Prense Aşık Oldum/To Pleasure A Prince
  3. Ömür Boyu Sürecek/One Night with A Prince

Hellions of Halstead Hall
  1. Bozulan Yeminler/The Truth About Lord Stoneville
  2. Yatağımdaki Serseri/A Hellion in Her Bed
  3. Sır Gibi Sakladım/How to Woo A Reluctant Lady
  4. Vahşi Bir Lordun Kollarında/To Wed A Wild Lord
  5. Son Çarem/A Lady Never Surrenders
  6. Öyle Bir Geceydi ki/'Twas the Night After Christmas


11) TERESA MEDEIROS

Tamanlanmış Seriler

Fairleigh Sisters
  1. Unutulmaz Öpücük/A Kiss to Remember (Kitap "Once Upon A Time" isimli başka bir seride de geçiyor ama kitaptaki karakterler diğer kitaplarla bağlantılı değildir.)
  2. Unutulmaz Gece/One Night of Scandal

Kincaid Highland
  1. Bazıları Ateşli Sever/Some Like It Wicked
  2. Bazıları Hırçın Sever/Some Like It Wild

Serilerden Bağımsız, Tek Kitaplar
  1. Güllerin Fısıltısı/A Whisper of Roses
  2. İyi Geceler Tweetaşkım/Goodnight Tweetheart


12) CATHY MAXWELL

Tamamlanmış Seri

Marriage
  1. Yıldırım Nikahı/Married in Haste
  2. Skandal Evlilik/A Scandalous Marriage
  3. Evlilik Sözleşmesi/The Marriage Contract

Seriden Bağımsız Kitapları
  1. Geç Kalmış Aşk/Falling in Love Again
  2. Hayaller Gerçek Olunca/When Dreams Come True


13) MARSHA CANHAM

Tamamlanmasına 1 Kitap Kalmış Seri

Highland
  1. Gurur/The Pride of Lions
  2. Bedel/The Blood of Roses
  3. Midnight Honor/

Seriden Bağımsız Kitap
  1. Benim Ebedi Aşkım/Pirate Wolf (The Dragon Tree)


14) SYLVIA DAY

Tamamlanmış Seriler

Georgian
  1. Arzulanan Kadın/Ask For It
  2. Tutku Oyunları/Passion For the Game
  3. Beni Baştan Çıkar/A Passion For Him
  4. Kışkırtıcı Cazibe/Don't Tempt Me

Crossfire
  1. Sana Soyundum/Bared to You
  2. Sende Kendimi Buldum/Reflected in You
  3. Sana Bağlandım/Entwined with You
  4. Sende Tutuklu Kaldım/Captivated by You
  5. Seninle Tamamlandım/One with You

Jax & Gia
  1. Aşk-Esaret/Afterburn-Aftershock

Serilerden Bağımsız Kitapları
  1. Günaha Davet/Seven Years to Sin
  2. Yatağımdaki Yabancı/The Stranger I Married


15) RITA HUNTER

Tamamlanmış Seri

Ateş Serisi
Tamamlanmasına 1 Kitap Kalmış Seri

Mevsim Serisi
  1. Güz Fırtınası/
  2. Kış Nefesi/
  3. Bahar Kokusu/
  4. Kitap hakkında bilgi yok.

Serilerden Bağımsız Kitaplar
  1. Kalbimi Çaldın/
  2. Tatlı Tuzak/
  3. Siyah Kadife/
  4. Yağmurla Gelen (Kitaplaştırılmamış, internette bulunabilir.)


16) JENNIFER ROYCE

Tamamlanmış Seri

Asil Korsanlar
Tamamlanmasına 1 Kitap Kalmış Seri

Gypsy Serisi
  1. İntikamla Gelen/
  2. Asil Serseri (Kitaplaştırılmadı, bir süre sonra raflarda yerini almayı bekliyor.)

Serilerden Bağımsız Kitaplar

Yorumlar

  1. SABRINA JEFFRIES'i seviyorum. Yeni kitabı çıksa alırım.

    JENNIFER ROYCE'dan Gözlerinin Esareti'ni okudum ve hiç sevmedim. Başka kitabını okumayı düşünmüyorum.

    Crossfire serisini okuyalı on seneden fazla oluyor. Onu da hiç sevmemiştim. İlk üç kitaptan sonra okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabrina'dan yıllar önce 1 kitap okumuştum ama pek hitap etmediğinden devamını getirmemiştim. Yine de kitaplarını düzgün çevirecek bir yayın evinin haklarını satın almasını isterim, historicalin sevilen yazarlarından çünkü.

      Jennifer'da ortada kaldım. Dram ve komediyi kitaplarında aynı anda kullanan yazarın dram kısmını çok seviyorum, Brenda Joyce gibi orijinal fikirlere sahip fakat komedi yazmaya başladığı an hikayenin güzelliği gidiyor bence. Aralarında sadece İskoç Onuru'nu okumadım.

      Sylvia'nın historicallerini okudum sadece, yoklukta gideri oluyor. Crossfire'nin ilk kitabını okumaya çalıştım ama beğenmediğimden devamını getirmedim.

      Sil

Yorum Gönder