Tamamlanmış Historical Serileri/Bölüm 6

 


22) CANDACE CAMP 

Tamamlanmış Seri

Matchmakers
  1. Aşk Engel Tanımaz/The Marriage Wager
  2. Söz Dinlemez Kalbim/The Bridal Quest (The Bridal Conquest)
  3. Aşk Hiç Bitmez/The Wedding Challenge
  4. Kalp Asla Unutmaz/The Courtship Dance


23) SUZANNE ENOCH

Tamamlanmış Seri

Notorious Centlemen
  1. Bir Öpücükle Başladı Her Şey/After the Kiss
  2. Hep Seni Bekledim/Before the Scandal
  3. Aşk Seninle Güzel/Always A Scoundrel


24) NICOLA CORNICK

Tamamlanmış Seri

De lady's van Fortune's Folly (The Brides of Fortune)
  1. The Secrets of A Courtesan/
  2. Maskeli Aşk/Unmasked
  3. Söyleyemem Sevdiğimi/The Confessions of A Duchess
  4. Yalancı Sevda/The Scandals of An Innocent
  5. Hırçın Sevgilim/The Undoing of A Lady


25) SUSAN WIGGS

Tamamlanmış Seri

Tudor Rose
  1. Tutsak Yüreğim/Circle in the Water (At the King's Command)
  2. Sen Olmadan Asla/Wows Made in Wine (The Maiden's Hand)
  3. Aşkta ve Savaşta/Dancing of Air (At the Queen's Summons)


26) ANNA CAMPBELL

Bağımsız Kitaplar
  1. Mahrem/Untouched
  2. Günahın Esiri/Captive of Sin
  3. Sana Teslim Oldum/My Reckless Surrender
  4. Uykusuz Geceler/Midnight's Wild Passion


27) KATHLEEN E WOODIWISS

Bağımsız Kitaplar
  1. İhtiras Çiçeği/The Flame and the Flower
  2. Kurt ve Kumru/The Wolf and the Dove
  3. Shanna/Shanna
  4. Rüzgarda Savrulan Küller/Ashes in the Wind
  5. İki Yabancı/Come Love A Stranger
  6. Sonsuza Dek Kollarında/Forever in Your Embrace
  7. Ebediyen/Everlasting

Yorumlar

  1. CANDACE CAMP'ın serisini okudum. Başlarda pek sevmedim ama sonradan hoşuma gitti. Asi ve Güzel'i henüz okumadım. Devamı gelir mi diyorum ama zor sanırım.

    KATHLEEN E WOODIWISS'in İhtiras Çiçeği var elimde. Ya sen ya da bir başkası tavsiye etmiştim. Ben de takasla aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aksine Asi ve Güzel'i okumuştum ama serinin devamı gelmediği için listeye almadım. O kitabı sevdiğimi hatırlıyorum.

      Kathleen'i severim, hatta bu türü okumamızı bu kadına borçluyuz. Fakat kitapları 70'li 80'li yıllarda yazıldığı için günümüzdeki historicallerin güçlü kadınlarını ve karakterli erkeklerini beklememeni tavsiye ederim. Dediğim yıllarda yazılan historicallerde kadınlar çaresizdir ve çoğunlukla bencilce ve şımarıkça hareket eder, erkekler de canı ne isterse onu yapar. Fakat Brenda Joyce sevdiğini göz önüne alınca sevebilme ihtimalin var yazarı 😊

      Sil

Yorum Gönder