GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ 2021 SONUCUM


7.Kategori (10 puan): Dünya/Modern klasiklerden bir kitap. 

Ateş Yakmak/Jack London--58 sayfa

10.Kategori (10 puan): Polisiye/Korku/Gerilim türünde bir kitap.

Beş Küçük Domuz/Agatha Christie--200 sayfa

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengi "sarı, turuncu yeşil, kahverengi" olan üç kitap.

Redeeming The Rake/Catherine Mayfair--207 sayfa

The Ruin of Evangeline Jones/Julia Bennet--241 sayfa

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Şimdiye kadar hiç okumadığınız üç kadın yazardan üç kitap.

Wicked Little Secrets/Susanna Ives--309 sayfa

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temeya uygun üç kitap.

İçinde "Duke" kelimesi Geçen Üç Kitap

Jilting The Duke/Rachael Miles--354 sayfa

Rescued by The Duke/Catherine Mayfair--189 sayfa

When Secuding A Duke/Kathryn Smith--306 sayfa


Okuduğum Kitap Sayısı: 8 kitap = 80 puan
Sayfa Sayısı: 1864 sayfa = 18 puan
14. Kategorileri Tamamladığım İçin: 30 puan

Toplam: 128 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

 

Yorumlar

  1. Yeni şenlik başlasa da kitap seçme keyfi yapsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben katılsam mı bilemedim sözde bitmesi gereken 3 şenlik daha vardı 😅

      Sil
  2. Kışın daha çok okursun umarım. Daha çok yaz lütfen. Özledim yazılarını :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daha iyi geçen bir şenlik olur. Yazmak zor gibi, normalde cumartesileri 1 hafta çalış 1 hafta izin sistemim vardı fakat yıl sonu dolayısıyla şimdilik zamanım iyice doldu. Okumayı bile zar zor yapıyorum :(

      Sil

Yorum Gönder