Her Renkten Bir Kitap Sonucum


  İşimden dolayı zaten savsakladığım blogumu iyice boşlamış olsam da geçen seneden katıldığım etkinlik sonuçlarımı paylaşarak en azından buralardan kopmadığımı göstermem gerekiyordu. Bu etkinliği anladığım kadarıyla benim gibi bir süredir ortada görünmeyen Beş Senede Devri Alem arkadaşımız başlatmıştı. Bu şenliği en azından iyi bir sonuçla kapattım. 11 maddenin 9 tanesini tamamlamışım. "Mavi, turuncu, pembe, yeşil" maddeleri için başka kitaplar seçmiştim ama onları okuyamadığım için yerine geçecek uygun kitaplar ile değiştirdim. Okuduklarıma gelirsem:


Beyaz: Wicked Delights of A Bridal Red/Tracy Anne Warren

Kahverengi: Never Trust A Pirate/Anne Stuart

Kırmızı: Courting Trouble/Kerrigan Byrne

Mavi/Lacivert: I Spy A Duke/Erica Monroe

Mor: A Rakes Guide to Pleasure/Victoria Dahl

Pembe: An Invitation to Marriage/Tanya Wilde

Sarı: Captivated by the Captain/Amanda Mariel

Turuncu: Redeeming The Rake/Catherine Mayfair

Yeşil: Forever My Duke/Olivia Drake


 Aralarında  bulunan "gri, siyah," maddeleri ne yazık ki tamamlayamadım. Açıkçası ben bu şenliği bu sene için de sürdürmeyi düşünüyorum. Vakit bulabilirsem listemi birkaç gün içinde yayınlamayı planlıyorum :)

Yorumlar

  1. merhaba ben de bu etkinliğe katıldım. gayet iyi okumuşsunuz bence fire vermek normal :) ben de etkinlik sonucumu paylaşsam iyi olur bayağıdır aklımdaydı bloga anca zaman ayırabildim yazıyım şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. İki maddede değişiklik yaparak ben de tamamladım listemi. Güzel bir etkinlikti. Belki ben de bu sene devam ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder