Seri Kitapları Seri Okuyoruz 2021 Sonucum

 


 Herkese merhaba umarım herkesin keyfi yerindedir. 2021 başında biricik ablam Şule'nin başlattığı Seri Kitapları Seri Okuyoruz etkinliğinde ben de elimden geldiğince okumaya çalıştım. Hatta hatırlarsanız ben uçuk bir hedef koyup en azından her seriden 1 kitap okurum diye kendime hedef belirlemiştim. Hedefimi elbette ki gerçekleştiremedim. 😅 Ama etkinlik sayesinde hem kimisi güzel historicaller okudum hem geçen seneki düşük okuma oranımı yükseltebildim (harlequin mangaları sayarsam tabii). Ben okuduklarımı 3 başlık altında sizlerle paylaşmak isterim.

A) Tamamladığım Seriler

1)  Anne Stuart/Scandal at the House of Russell

  • Never Kiss A Rake
  • Never Trust A Pirate
  • Never Marry A Viscount
2)Elizabeth Boyle/Marlowe
  • His Mistress By Morning
  • Tempted By the Night

3) Kathryn Smith/Victorian Soap Opera

  • When Seducing A Duke
  • When Tempting A Rouge
4) Kerrigan Byrne/ Goode Girls
  • The Earl of Christmas Past
  • Courting Trouble
  • Dancing with Danger
  • Tempting Fate
5) Tracy Anne Warren/The Byrons of Braebourne 
  • Tempted by His Kiss
  • Seduced by His Touch
  • At the Duke's Pleasure
  • Wicked Delights of A Bridal Bed
  • The Bed and The Bachelor
6) Victoria Dahl/Somerhart
  • To Tempt A Scotsman
  • A Rake's Guide to Pleasure
  • One Week As Lovers
B) Tamamlayamadığım Seriler

1) Laura Lee Gurkhe/Dear Lady Truelove
  • The Truth About Love and Dukes
  • Governess Gone Rouge
2) Rachael Miles/Muses Salon
  • Jilting the Duke
3) Susanna Ives/Wicked Little Secrets
  • Wicked Little Secrets
4) Tanya Wilde/Middleton
  • An Invitation to Marriage
  • The Perks of Being A Duchess
C) Yazarlarından Ümidi Kestiğim İçin Bilerek Yarım Bıraktığım Seriler

1) Catherine Mayfair/Delicate Hearts
  • Rescued By the Duke
  • Redeeming The Rake
2) Julia Bennet/Harcastle Inheritance
  • The Ruin of Evangeline Jones

 Hepsini toplayınca etkinlikte 28 kitap okumuş oluyorum. Şule Abla 2022 için etkinliği sürdürmeye devam ederse yeni listemle çoktan hazır bir şekilde bekliyor olacağız.

Yorumlar

  1. Tebrikler. Çok iyi okumuşsun ama böyle bir sonucu bekliyordum zaten. Aynı performansı bu sene de bekliyorum. Arada Türkçe historical da okusan güzel olurdu. Sayende yeni isimler ve kitaplar keşfediyordum ama sanırım piyasada okumadığın kitap kalmamıştır :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım bu sene de buna yakın okuam gerçekleştiririm 🥰 Türkçe historicalde durumlar belli, Nemesis hariç yayınlayan bir Allahın kulu yok 😅 Nemesis, Sarah Maclean ve Monica Mccarty yayınlıyor. Ne yazık ki ikisini de okumayı sevmiyorum. Buraya Hoyt'un yayınladıkları son kitabın yorumunu girebilirim.

      Sil
  2. wow diyorum bunlar bitmiş seri mi, bir sene içinde toplam kaç seri bitirdin acaba merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkansız olduğunu bilmeme rağmen 21 seri bitirme hedefi koymuştum 😅

      Yazımdaki A maddesinde belirttiğim gibi 2021'de 6 tanesini tamamladım. Gerçi Goode Girls serisinin devamı bu sene gelecek, şu ana kadar çıkanları okudum onda. Diğerleri yurt dışında tamamlanmış seriler.

      B ve C maddeleri de yurt dışında tamamlandı ama ya ben kendimde tamamlayamadım ya da seriyi sevmediğim için yarım bıraktım.

      Sil

Yorum Gönder