Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği (2022)


  Bu etkinliğin 2021 versiyonunun sonucunu paylaştığım zaman 2022 etkinliği çıkarsa serilerimi hazır ettiğimi önceden yazmıştım. Şule Abla buradaki linkten etkinliği duyurmuş olup sene sonuna kadar sürecek olan şenliği başlattı. Azıcık geç kalsam da bu sene için de katılmaya karar verdim. 

 Geçen sene 21 seri belirleyip birazcık uçmuştum, bu sene bunu 16'ya indirmeyi başardım. Tabi bunun sebebi başka okuma etkinliklerine katıldığım/oluşturduğum için sayı fazlaca gözüküyor. Sene içindeki hedefim en azından 8 seriyi bitirmek. Benim okuduklarım epub şeklinde oldukları için geçen seneki gibi bu sene de seçtiğim serilerin Goodreads linklerini paylaşacağım. Seçtiklerime gelirsem:

1.Anna Harrigton/Capturing the Carlisles

2.Christina Britton/Isle of Synne

3.Ella Edon/Dangerous Desires

4.Eva Leigh/The Wicked Quills of London

5. Kat Martin/Heart Trilogy

6.Laura Lee Gurkhe/Dear Lady Truelove

7.Lecia Cornwall/The Archer Family

8.Maya Rodale/Gilded Age Girls Club

9.Rachael Miles/Muses Salon

10.S. M. LaViolette/The Seducers

11.Scarlett Scott/Notorious Ladies of London

12.Susanna Ives/Wicked Little Secrets

13.Suzanne Enoch/Bancroft Brothers

14.Tracey Develyn/Nexus

15.Tracy Anne Warren/Princess Brides

16.Victoria Dahl/York Family

Yorumlar

  1. Keyifli bir etkinlikmiş. Listeye göz atarken ben de mi katılsam acaba diye düşündüm. :)
    Umarım hepsini keyifle okursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar katılım o kadar keyif oluyor, tavsiye ederim 🥰 Umarım seveceğim seriler seçmişimdir ❤

      Sil

Yorum Gönder