Tamamlanmış Historical Serileri/Bölüm 9

 

Serilerden Bağımsız Kitaplar

48) MARY BALOGH

  1. Beni Bana Bırak/The Secret Pearl

49) AMANDA QUICK
  1. Kiralık Nişanlı/The Paid Companion
  2. Metres/Mistress

50) JOHANNA LINDSEY
  1. Zorla Güzellik Olmaz/Marriage Most Scandalous

51) GEORGETTE HEYER
  1. Aşka Bir Şans Daha/Convenient Marriage
  2. Frederica/Frederica
  3. Kalp Hırsızı/Lady of Quality

52) LAURA KINSALE
  1. Fırtına Çiçekleri/Flowers from the Storm
  2. Gecenin Prensi/The Prince of Midnight
  3. Hayal Avcısı/The Dream Hunter

53) JESSICA TRAPP
  1. Beni Senden Kurtar/The Pleasure's of Sin

54) ROSEMARY ROGERS
  1. İçimdeki Fırtına/The Wildest Heart

55) KATHRYNE KENNEDY
  1. Oluruna Bırak/My Unfair Lady

56) ASHLEY MARCH
  1. Geçmişi Unut/Seducing the Duchess

57) JUDITH IVORY
  1. Çirkin/Beast
  2. Teklif/The Proposition

58) JULIANNE DONALDSON
  1. Bir Asi Yürek/Blackmoore
  2. Bir Rüya Gibi/Edenbrooke

59) LAURIE MCBAIN
  1. Saklı Düşler/Devil's Desire

60) AMELIA GREY
  1. Baştan Çıkaran Aşk/Never A Bride
  2. Sınır Tanımayan Aşk/A Little Mischief

61) CAROLYN JEWEL
  1. Arkana Bakmadan/Indiscreet
  2. Skandal/Scandal

 Tamamlanmış Historical Serileri yazı dizimin sonuna geldim. Ben de sizler gibi bu kadar uzun olacağını düşünmemiştim fakat işin içine tamamlanmasına çok olan kitapları (devamının gelmeyeceğinden emin olduklarım diyelim, bu kuralı Elizabeth Hoyt ve Monica McCarty için bozmuştum) ve 1 kitap sonrası devamı gelmeyen serileri de işin içine katsaydım emin olun liste daha uzar giderdi. Bu uzun yazılarda bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim. Herhangi bir historical yazarı hakkında bilgi almak isterseniz elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.😊 İlerleyen zamanlarda listeyi tamamen görmek istediğiniz zamanlar için aşağıya önceki 8 yazının linklerini de ekliyorum.

Yorumlar

  1. Georgette Heyer'i görünce üzüldüm. Kalp Hırsız'ını okumuştum. Diğer ikisini okumadım :( Hatırlatman iyi oldu. Son günlerde nadir kitap ile oldukça içli dışlıyım. Bir ara hepsini sipariş vereyim. Çünkü Kalp Hırsız'ı evde yok. Ne oldu hiç bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Aşka Bir Şans Daha kitabını okumuştum yıllar öncesi. Kendisi daha historical türü resmiyet kazanmamışken bu türde örnekler vermeye başlamıştı. O zamanların 1920'ler-30'lar olduğunu düşünürsek çok da tuhaf değil😅

      Ben de kendi dilindeki historicaller için alış veriş yapmayı istiyorum Nadir Kitap'tan, umarım bir gün yapabilirim 😊

      Sil
  2. Bu listeden Kiralık Nişanlı ve Zorla Güzellik Olmaz elimde ama ne zaman okurum bilmiyorum. Teresa Medeiros 'un setini aldım. İnsan yeni aldığı kitapları en önce okumak istiyor. İlk olarak onları okuyacağım. İyi Geceler Tweetaşkım bitti bile :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiralık Nişanlı'yı ortalama bulmuştum, diğerini okumadım ama bahsedilen kitaplardaki yazarlar kendi alanlarının en popülerlerinden.

      Tweetaşkımı fark ettim. Umarım severek okumuşsundur, ben beğenmiştim o kitabını 😊

      Sil

Yorum Gönder